Amanda: Slut sommar?

Hejsan! Idag har det regnat typ sen jag vaknade... Så jag bestämde mej för att vara med nån! Issa blev det!
Issa går i 7b och jag går i 7d. Vi kollade först på bilder från min system kamera, sen visde hon bilder på sin mobil. Efter det var jag tvungnen att äta. Köttbullar och nudlar men vi hade ingen ketchup :(!!

Min spargris som är HELT full! Då tänkte vi: Lets crash it!! Och det gjorde vi vi gick in i garaget och stoppade ner min spargris och slog sönder den, det sprutade ut pengar! Vi tog in dom och sen då räknade vi pengarna det var 596kr!!! :D
Nu är jag riiiik! 

Och jag har listat ut en sak till Issa är kiklig haha! Så det är ganska kul att kikla henne! Fasst jag är ju också det så hon ger tillbaka lite då och då... :S:)
Men nu ska jag gå och kikla henne!

Seeya! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0