Moa:

Hejsan!
Nu är det äntligen helg, första veckan i skolan efter sommarlovet är slut! Igår kväll var jag på pan med några kompisar. Det var jätteroligt! Vi dansade hela tiden. I slutet var vi helt ensamma på dansgolvet men vi dansade ändå!!;)
Idag har jag varit och kollat på en match som min lillebror spelade. Han har cup idag. Men jag ska bara se en av matcherna för att jag ska döma en match med Ellen idag klockan 2. Jag gillar att döma matcher så det blir kul! Vi tjänar 75kr var. Det är ju bra för bara en timme!
Ikväll ska jag kanske på matfesten, men jag vet inte, för vädret är ju inte så trevligt. Vi ska iallfall äta lunch där imorgon innan min match. För vi har biljetter till imorgon!
Matchen som är imorgon spelas mot morön 95. Vi ska självklart vinna! För er alla som inte vet så tränar stämnings 96 och 95 med varandra. Alltså Amandas och Mitt lag! Det är jätteroligt tycker jag för att då är vi så många på träningarna och vi kan köra match i slutet osv. Och vi 95or är så få så vi lånar in 96or till matcherna men just imorgon ska inte Amanda spela med oss. Men hon brukar det! Imorgon är det andra som ska spela. Alla är jätte duktiga!!

Nu ska jag byta om så jag är redo för att döma en match i spöregn.. Hejdå. /Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0