Amanda: Slappaar...:)

Hola Amigos idag har jag och Linnea v stått i cafeterian. Det var faktist roligare än var jag trodde...:) Så det här blev en lyckad dag.
Vi hade ganska mycker att göra och när vi inte hade det lyssnade vi på musik, pratade, diskade eller nått annat..:)
Tisdag är också en ganska tråkig dag så det var bra att vi fick så idag plus att vi fick sluta kl.2! :D

Efter skolan var jag med Linnea så det har varit en hel dag med henne, riktigt skojsigt:D<3
Ikväll ska jag bara slappa, titta på tv och sedan sovaaaaa....Zzzzzzz
Ända dagen på veckan som jag är ledig förutom på fredag men det räknar jag som helg:P
Nu har jag inget mer som jag och min lilla hjärna kommer på... hejDååå



pappa den klumpedunsenXD
gissa vem som fick hjälpa honom ur och upp??:P



Men oftast står han på benen:)<3

/A♥

Kommentarer
Postat av: Elsa

Sv: Tack(L)

Gå in på www.designadinblogg.se så finns det massa roliga saker till bloggen, bla. snöflingorna<3

2009-12-18 @ 09:08:58
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0