JAG ÄR NOG DEN LYCKLIGASTE I HELA UNIVERSUM JUST NU!

Jag, Moa Marklund, har äntligen köpt det jag har velat ha mest av allt i hela mitt liv just nu. Jag är så lycklig!!!!! Nikon D300 är namnet på min underbara kamera. Nu kan jag och Amanda äntligen gå omkring med varsin systemkamera och göra det vi älskar! WIHO. Hon är i Övik nu, men när hon kommer hem så kommer vi, grannarnaa, fota jättteeemycket!!
Här kommer lite bilder från senaste dygnet. Och alla bilder är tagna med min nya kamera, Nikon D300. Jag är så nöjd över den! (De små bilderna går att klicka upp om ni vill, och som vanligt så tycker jag att 'blogg,se' förstör kvalitén på alla bilder). 

Ha en fortsatt bra annandag jul! /MOA
  
 
  
 
   
 
  
Phu, nu orkar jag inte lägga in mera bilder. Ni får fler bilder någon annan vacker dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0