Jul jul, strålande jul!

Nu ska jag gå och sova så att det bli julafton! Shiit, kan fortfarande inte fatta hur fort allting går, det är julafton redan imorgon!! Är inte så säker på att jag kommer att kunna somna så lätt ikväll. Så har det varit varje jul. Man är lite pirrig för att det ska bli roligt nästa dag och så kan man inte sova. Hihi, jag borde kanske växa ifrån det nu men det går bara inte;)

Ikväll har Amanda med familj varit hos oss och ätit julbord och juligt godis och fika. Vi bytta julklappar med varandra. Jag fick örhängen, riktigt fina.

Sov gott! God jul! Vi hörs imorgon tror jag. Men om vi inte gör det så önskar jag er en riktigt god jul!!!!!!
/MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0