Soorryy, längesen jag skrev, ajaj Moa!!!

Måndag igen. Åh, var det typ inte nyss fredag? Men veckorna brukar ju tack och lov flyga förbi så snart är det jullov! Aaah, asså gud vad jag längtar. Tänk om bara 45 dagar är det julafton! Längtar lika mycket efter julafton som efter jullovet. Jag längtar efter julstämningen, skyltsöndagen, julpyntet, julkalendern, advent och.. Ja, asså jag längtar efter allt som har med julen att göra!
Idag på skolan pratade min klass om att sälja på skyltsöndagen, vi ska nog göra det. Det kommer att bli kul! Det är bara 20 dagar kvar till skyltsöndagen, yesss.

Slog just på en jullåt på spotify men jag slog direkt av den för då började jag längta alldeles för mycket! Fick till och med lite ont i magen för att jag fick så mycket längtan i mig, haha!

Vi hörs! /Moa

Detta inlägg är redan så juligt så då passar jag på att göra det ännu juligare med ett par julbilder från förra julen:


JUUUUUL FOR LIFE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0