Amanda:

Idag var Moa tillbaka på skolan!!(som hon har skrivit!) Det var jätte kul och det såg ut som hon var jätte lycklig!
Jag har idag inte haft nån lektion för jag och Agnes i 7a har varit på elevskyddsombuds kurs, det är nästan samma sak som kamratombud... Om ni vet vad det är x) Och vi var på den där kursen från 9-2!! :o:o
Sen hade vi en lektion och sen slutade vi.
Ikväll ska jag kanske fara och spela badminton på degerbyhallen med Anna:) hon har börjat badminton som jag kanske berättat och nu vill hon börjat i den högre gruppen den som jag började i förra gången. Det är lite svårt att förklara;)
Nu ska jag och lakriz gå ut på baksidan och jag ska lästa andra boken i twilight: "När jag hör din röst"!
HEJDÅ/Amanda
Bästa sporten i världen!!XD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0