Amanda: Hockey

Hejsan! Idag har jag varit på hockey, skellefteå - modo. Jag åkte med Linnea och Linnea till hockeyn och vi träffade Elin Elina där och sen efter ett tag kom Linnea, Klara och Viktoria dit. Vi stog på ståplats typ längst ner till höger och alldelens längst fram. I första perioden blev det 1-0 av Anders söderberg och han gjorde också ett till mål i andra perioden och i tredje perioden så gjorde Pierre-eduard Bellmare ett tredje målet i tom kasse! Så slutresultatet blev 3-0! Heja AIK!!
Nu sitter jag vid datorn och snart ska jag typ kvälls fika och sen ska jag gå och sova, jag är jätte slut...!
Heeeeeejdåå/AMANDA
Lakriz tass<3

Kommentarer
Postat av: becca

vilka härliga bilder du tar amanda<3

2009-11-01 @ 12:54:35
URL: http://beccaerre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0