Moa: Basket, foto och film.

Idag har jag varit i skolan. Inget intressant att skriva om det! Bara att jag tycker att det var en ovanligt bra torsdag.
Ikväll har jag varit med Amanda. Vi har spelat basket, fotat och gjort film. Det vanliga. Men vi är ju så bra på det!;)
Amanda vann som vanligt på basket. Skit! Men ingen slog nog min roll som Kurt i filmen ''Idol''. Amanda kunde inte sluta skratta åt min replik med min härliga och kråkiga röst: ''JaAaAAaaG KooOOOOoooOOoommeEEer viiIiiInnnNNnnaAaa IdoooooOOOOoooOOOool 20009. JoOoo såÅååå äreeEEee bahHhhh!'' Mina fina min gav nog också mycket skratt. Kurt blev en riktigt flick idol och gick hem hos familjerna hemma i soforna. Hahah!! (Roligare än vad det låter att vara).

Imorgon är det fredag. WOHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så härligt.
Hejdå. /MOA (KURT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0