Moa: Förlåt..

Förlåt för otrolig dålig upptadering från min del, men ska man få bra betyg är det bäst att arbeta stenhårt med läxorna. Och vi har inte haft lite läxor heller... Är äntligen klart med allt förutom musiken men den ska inte lämnas in förän torsdagen efter lovet. Lovet börjar efter imorgon. Längtar otroligt mycket nu, ett lov passar verkligen bra in i mitt liv nu!

Våran disagn är ju som nu ser lite konstig, den är helt vit, har ingen aning om varför den har blivit så. Jag skyller på blogg.se!! Jag ska försöka fixa det där nu. Så ikväll kommer kanske en ny design.

Ikväll ska jag på min första konfaträff. Hoppas det blir roligt!

Kom igen nu alla som läser denna blogg, kommentera mera är ni snälla!:D
Hejdå. /Moa


En fin bild som Amanda har tagit!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0