Moa: I'M BACK!!!!!

Åh, äntligen är jag tillbaka i skolan!! Och jag fick en toppen start på skolan. En halv timmes fysik, se teater, äta lunch och sen sluta. Super-duperhärligt!
Teatern var jättebra. Den hette ''Se mig'' om jag kommer ihåg rätt. Det var ung hästen som spelade upp teatern.  Den handlade om hur ungdomar kan ha det hemma osv.

Ikväll hämtade jag och pappa Erik och mamma på sjukhuset. Dom hade fått svar på prov och det visade sig att vi har haft svininfluensan. Eller Erik har den och jag har haft den. Mamma och pappa har nog också haft den men en väldigt lätt version. Tänk er. Jag, Moa Marklund, var en av dom som fick svininfluensan. Lite små coolt eller hur??;)
Asså det är ju inget man vill ha men nu i efterhand känns det ju lite små coolt att jag fick den omtalade sjukan;) Det är något man kan berätta för barnen och barnbarnen. Haha!
( NI BEHÖVER INTE VARA RÄDDA FÖR MIG, JAG SMITTAR INTE MERA!!)

Nu ska jag se tv och äta viddruvor och mandariner. Mycket gott!!!

Hejdå. /MOA

Heheh............... Yes, I am happy!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0