Amanda: Elin och Linnea

Hejsan!
Jag har haft en vanlig dad på skolan idag, SO, Lunch, Hål m.m. Efter skolan for jag och Linnea g till Elin. Först när vi kom hem till Elin fikade vi, sen när vi hade fikat klart så ropade Elins mamma på oss att vi skulle komma. Och när vi kom ut så sa hon att det var en groda i trädgårdslandet!
ÅHH! Den var jätte stor, Jätte äklig och jätte slamig!! BLää!
Men sen efter det så gick vi till ett träd som står på deras gård, och klättrade, men sen när vi var typ 5 m över marken så började knaki i den grenen jag satt i! Så vi klättrade när på direkten!
Vi satte oss på studsmattan och tog ett äpple och pratade.
Vi gick in när vi alla böhövde gå dit man inte kan skicka nån annan;).
Vi spelade lite kort och hade jätte kul! Men sen var Linnea tvungen att fara så jag skickade några låtar till Elin.
Men tillslut var jag också tvungen att fara för dom skulle på stan.
Men nu ska jag gå och göra min trumpet läxa, Jag går ju trumpet;)
Seeya! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0