Amanda: Ojojoj

Hejsan!
Åhh gud vad längesen det var jag skrev jag har varit med massa kompisar och jag idag på skolan hade vi bad dag! Det var faktiskt roligare än vad jag hade trott vi simmade 8 längder och sen ett dyktest som var ganska enkelt!
Sen hade vi fri lek och vi spelade vatten vollyboll och dykte och massa mer;)
Men sen var vi tvungna att börja byta om. Och vi när vi hade kommit till skolan så hade vi Först lunch och sen spanska och slutade efter vi hade haft NO.:)
Sen var jag med Linnea V och vi hade ganska kul!! :D
Jag och Moa när vi var ute och fotade!;)

Kommentarer
Postat av: Vidde

Snålis!!! Hade vi bara GANSKA kul???XD PERSONLIGEN så tyckte jag att Mette-marit var ganska underhållandeXD<3

2009-09-28 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0