Moa: Helt crazy...

HEJ!
Denna träning var helt galen! Eftersom att Sverige möter Malta ikväll och det går på tv och många ville hem och se det så skulle vi inte ha så seriös träning och sluta tidigare. Vi körde stafett. Det var jätteroligt och alla skrattade glatt! Sen ville P95 möta oss. Dom hade träning sammtidigt. Vi tackade JA! Asså har typ inte var inte med om så mycket skrik i hela mitt liv. Haha! När vi gjorde något bra så skrek vi som om vi typ blev stucken av en geting gånger 100000. Och när vi hejade så skrev vi lika högt, kanske högre. Vi kämpade och slet, nej skojade bara. Vi kämpade, men kanske inte lika mycket som på en riktig match. Det var ju inte så seriöst. Jag är förkyld så jag vara bara inne på planen för att trycka till dom, dra dom i tröjorna och så vidare. Ja, ni förstår nog hur galet det var..! Haha. Det var väldigt kul men det är nästan lika kul med en vanlig träning för detta var så galet. Haha! Har alltid så kul på träningarna med allt trevligt folk. Mycket skratt och gråt. Haha nej, inte gråt. Bara skratt :D :D 


Nu ser jag fotboll, ska jag fika, sen se Idol :D! Hejdåå :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0