MOA: PÅSKPÅSKPÅSK

Tro det eller ej, jag, Moa, skriver på bloggen!

Det är påsk och jag har ätit mig tjock på både godis och mat. Tur att min förkyldning snart är borta så att jag kan träna, haha!;) Idag har min broder Erik och jag följt mormor och morfar till stugan. Det var sjukt mycket snö där! Nu är Erik och jag hos mormor och morfar. Vi ska äta påskig middag här och så vidare. Skönt att bara ta det lungt och umgås med familjen.
Här kommer gamla påskbilder som jag fann här på mormor och morfars dator, som faktiskt är bättre än min.. Hehe! Njut av bilderna så lovar jag att jag ska upptadera. Kommenterar ni så lovar jag dubbelt så mycket upptadering än vad jag lovat från början. /MOA

Vi hade en stuga i fjällen, Laisvall, förut. Denna bild och resten är därifrån. Saknar Laisvall...

Jag på ett fjäll!

Smilla(mormors och morfars hund), jag och i bakrunden pimplar min käre far på pimpeltävlingen som var i Laisvall varje Påsk.

Påskfjädrar och fjällen i bakrunden, vackert!

Broder åker skidor runt området där pimpeltävlingen är. Kolla alla skotrar och det vackra fjället!

YUMMIEE!

GLAD PÅSK!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0