Ellen på smällen

hejsanhejsan tjenamoss.

Nu sitter jag och "jobbar" musik. Fast jag hittar inte så mycket och dessutom har jag hälften av mitt arbete hemma så jag leker lite med Ellen och planerar inför lunchen. Fara hem? Äta äckelpäckel här på skolan? Följa Tina på Ica? Har vi ens mat hemma?

jaa... Vi har ju kul.

Justja, jag skulle ju lägga in bilder sen discot och så vidare men eftersom det inte finns några bilder på denhär dator så får ni dom kanske senare... om jag kommer ihåg.

SORRY ATT JAG INTE LAGT IN BILDERNA FRÅN DISCOT, det är typ tusen som säger att jag MÅSTE... förlåtförlåtförlåt..

Nu ska Ellen läsa en spökhistoria för mej! Jippiiee..:D

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0