Hej, Hola, Savatika, Bonjour, Guten Tag, Konitchi-wa, Hello

Haha, är på ovanligt bra humör idag. Är det bara för att jag är i Thailand och har det skönt? Nej det kan ju INTE handla om det..

HEJ igen. Idag kommer några nya rapporter från det varma paradiset. Igår var jag och familjen iväg på en snorklingstur på Koh Rok. Det var jätte jätte härligt! Trots att jag hade fått nån konstig skum svullnad under ögat, mamma trodde det var ögoninflammation. Men det är konstigt för idag är det helt borta...
I alla fall så var vi på 3 olika ställen och snorklade. Vi såg typ tusen miljarder olika fiskar och det var så varmt i vattnet att det nästan var varmare att simma än att sitta på båten. HÄRLIGT.













Jag har tagit några undervattensbilder också men det vart inte så många för min undervattens kamera.. Jaa jag vet faktiskt inte vad som hände men den slutade funka. Menmen hann ta några kort ni kan få dom nån annan dag.

Idag har det bara varit en riktig pressar dag. Eftersom jag varit solbrän på ryggen har jag inte kunnat sola så mycket men nu när jag äntligen är bränfri så har jag solat. SUPERSKÖNT. Vi har också varit och shoppat på den lilla marknaden dom har här bara några hundra meter ifrån där vi bor. Jag köpte ett par flippflopps som jag verkligen ÄLSKAR. Dom är svarta med rosa och vita blommor på.

Just nu sitter jag på Picasso och njuter fullständigt av värmen och musiken. Vi ska väl snart dra oss till bungalowen och krypa till sängs. Det har varit en jätte härlig dag och nu är jag JÄTTE trött. Klockan är faktiskt kvart i elva här nu. Lite skilland från vad den är i sverige..!

Vi ses. Puss




Kommentarer
Postat av: Linnea G

Hejhej:)

Gud vad skönt allt låter!:) Synd att kameran slutade fungera:( Men bra att du han ta en del bilder iaf:)



Saknar dig pusss<3<3

2010-12-27 @ 19:38:01
Postat av: Linnea Vidmark

Fick en filmkamera! och guess what? Ronja Rövardotter!:D

Hoppas du har det bäst! kramar<3

ps, om du vill vara artig mot en thai, fråga "sabai di mai kaa? betyder hur mår du;)

2010-12-27 @ 20:17:06
URL: http://viddeboii.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej babe:D

Jag fick 4000 kr, lite smycken, presentkort, gratis sms i ett år :D osv..

Saknar dej!<3

2010-12-28 @ 16:59:27
URL: http://ellaotina.blogg.se/
Postat av: Moa Marklund

HEJ AMANDA<3

En anledning till att jag inte bloggar är att jag inte har haft tid. Och en, den största, är att jag inte vill titta in på bloggen. Dör när jag ser dina inlägg. Jag vill också vara i Thailand... Ni verkar ha det jättebra, suuper!! Kul att du lägger upp bilder. Nog för att man dör ännu mer då, men det är kul iallafall. Här hemma är det kallt, närmare minus 30. Jättetrevligt!! Eller så inte..... Det är mycket snö och man är skittjock efter all julmat. Haha. Men jag hade iallafall en riktigt bra julafton. Kul det där med cykelpengarna!!

Nu ska jag blogga. Visst är jag duktig. Puuss på dig Amandaaa, saknar diig!! Har ju ingen att dansa mitt nya just dance spel, tvååaaan, med.. När du kommer hem får vi dansa gärnet!! PUUSSS /MOA<3<3

2010-12-28 @ 21:02:54
Postat av: Elsa

Åhh.... jag vill också vara utomlands, så SJUKT kallt i skellefteå. Igår var det kring -25 hela dagen!

Hoppas du har det härligt i Thailand iaf:)

KRAM:D

2010-12-29 @ 09:03:12
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: Tina

mm:D kul! Kram(L)

2010-12-30 @ 15:13:37
URL: http://ellaotina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0