macbokProRubikscubeStepheniemeyer

Okej om ni undrar vad det är för rubrik skit i den för jag visste inte vad jag skulle skriva så jag skrev all text jag såg för tillfället.. Alltså dissa det.

HEJ. Idag är det onsdag och vi har haft världens slappar dag. Först svenska (det var väl inte slapp men det var ju i alla fall ingen lektion..) då bar vi bord från källaren till gympan, sen engelska då såg vi film, sen typ slapp sen lunch, slapp, inställd gympa ( vi hade skridskor men det var så kallt så jag och Tina gick till lekparken istället och pratade om allt och alla.. ) och sen inställd No så vi fick typ sluta 15 i 1!!
Men nu ska jag fika lite sen kl. 4 ska jag och käraste fotbollslaget iväg till friskvårdskompaniet och träneliträna..! kan inte bestämma mej om jag gillar det eller hatar det.............
hethet.. hethethethet..aaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0