Amanda:

HEJ. Idag har jag och min söta rara lille bror varit hos våra kompisar Nils och Christoffer.
Väl där har vi varit med deras två undulater, Silla och Totte. Dom var verkligen jätte söta, men Silla kunde inte flyga och hon bet oss lite då och då. Och Totte var väldigt skygg så honom fick man knappt klappa.
Vi har också gjort lite tävlingar, OS osv, Fikat och börjat se Jorden Runt På 80 Dagar. Men så kom pappa och störde mitt i filmen och sa att vi skulle fara hem. Så vi fick låna hem filmen. Halva tiden typ så var vi ute och lekte. Justja vi var lite med deras kanin också, som jag tyvär inte kommer ihåg namnet på, hehe.
Nu har vi kommit hem och vi ska så fort mamma har gjort klart sitt pass på tv:n, se klart filmen och äta mat.
HEJDÅ. Seeya later, Alligator!
Jag 4år.
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0