Amanda:

HEJ,
Idag, igår och ända sen i onsdags faktiskt, har jag varit förkyld...
Ont i huvudet, lock i öronen, snorig, hostig och trött i skallen. UschUschUsch...
Alltså, Jag har inte kunnat träna sen i onsdags!? Mitt huvud är slut och min kropp vill bara ut och springa ett maraton... Jaja, i alla fall det här har hänt idag.
1. Jag har gått till skolan och varit super trött.
2. Jag har haft min första lektion för dagen, Läs.
3. Sen hade jag min andra lektion, SO.
4. Efter So:n, Matte.
5. Där efter Lunch, Plättar med sylt och grädde. Mums:P
6. Eftermiddagen börjar med HK.
7. På HK gjorde vi kycklingsoppa och en semla...(gissa om jag var mätt efter det??:D)
8. Idrott, Kunde inte vara med pågrund av denhär besvärliga förkylningen-.-
9. Sista lektionen är spanish.. idag såg vi på TOP..(ej så roligt...)
10. Jag går hem med min käre broder.
Väl hemma har jag bara varit ute med Lakriz, sett slutet på Ghost Whisperer och läst på So läxan.
Nu ska jag hitta på nått rolig här på datorn.
HEJDÅ.
Är Lakriz gullig eller vad?♥
/AMANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0