Amanda: Onsdag 3/2

HEJSAN. Idag är det onsdag och på onsdagar är det träning, kl 5 på brännan.
Jag brukar ju cykla/gå eller åka bil till träningen med Moa, men som sagt hon är sjuk och vr hemma från skolan idag... Anna var också lite halv krasslig så jag kunde inte cykla med henne heller... Linnea och Linnea, Samma sak där, halv krasslig, altså ingen träning för dom heller.
Jag fick lite panik eftersom klockan var halv, jag var ensam hemma och jag hade ingen att cykla med.
Men jag kom mej i alla fall iväg till träningen och vid sjungande kom Ida cyklandes så jag böhövde inte cykla hela vägen själv.
Träningen började med uppvärmning: Den som är sist ska köra slalom mellan dom som joggar.
Sen: Lite fotbolls tennis(går inte att förklara hur det går till...). "Följd av lite täcka boll".
Sist men inte minst: spel!
Jag var väldigt sugen på träning så det gick ganska bra.
Nu ska jag äta ett ägg sen se på tv. HEJDÅ..



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0