Amanda: Torsdag 4/2

HEJ. Idag är det den skönaste dag på skolan. Vi har både Slöjd och Musik två av mina favorit ämnen. Idag
på slöjden hann jag klart min kniv, Jag hade tänkt att ge den till pappa på julafton men då var jag verkligen inte klar, Så han ska få den nästa fredag(jag får ta hem den på torsdag och på fredag är det ju myskväll så det är därför han får den då.).
På musiken har vi fortsatt träna på sjuernas show, och vi har fått en ny låt: Isn't She Lovely.
Det är bara ett förslag och några(nämner inga namn) gillar inte den låten så jag är inte helt säker på att det blir den.
Vi slutade 2 och nu ska jag ta lite fika, ta det lungt och se på "Ghost Whisperer".
Jag är lite halv förkyld så vi får se om jag ska fara på badmintonen, Men jag hoppas jag kan fara...
HEJDÅ.
/A♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0