Hejhej

HEJHEJ. Jag har inte hunnit skriva nu efter skolan, jag har latat mej framför tv:n. Jag har inte varit så pigg dom senaste dagarna. Förkylning... Ont i halsen, snorig, ont i huvudet och hes..
Men efter jag slappat och fikat lite så har jag varit ute med Lakriz nu i typ 40 minuter och kastat en boll.
Fattar inte hur det kan vara så himla roligt, men men, det var det! Han är jätte rolig när han spinger fram och tillbaka mellan mej och pappa.
Nu håller jag och pappa på att planera middagen, plus lite godis och smått och gott;).
Så nu ska han fara och cykla med Lakriz till affären och köpa det. hahah, Lakriz kommer va ganska trött ikväll!
HEJDÅ.
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0