Moa: Candy

Sitter och snaskar på godis och ser på tv.
Jag var hemma från skolan idag också men det här var mest en extra vilodag. Så imorgon är jag nog redo för att hitta på något. Jag ska sova över hos MajaW med några andra också. Kommer bli kul! Jag hade pratat med Amanda om att vi skulle gå på stan imorgon på dagen och kolla på kläder åt henne. Jag ska smsa henne nu och fråga om det blir av.

Vad ska alla göra denna snöiga fredag? Se Let's dance? Vara med kompisar? Sitta vid datorn? Äta godis? Se film? Ja, ni kan ju kommentera vad ni ska göra. Vi hörs! /MOA

Hittade en jättesöt bild på den bästa hundrasen, en collie. Denna bild är det en valp på. Söt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0