Moa: Sjuklingen...

I soffan framför tv:n ligger jag just nu och vilar och hostar. Det är ett konstigt litet virus jag har dragit på mig.. En megaförkylning oh litefeber. Kroppen känns svag och jag orkar inte mycket. Jag var inte på skolan igår och for inte på skolan idag heller. Jag vill vara frisk så att jag får fara på skolan imorgon. Joffe far till Kina på lördag så jag måste ju hinna säga hejdå åt henne. Det är så jobbigt när jag är sjuk för då drömmer jag tusen av jättekonstiga drömmar. Inatt var det något om att jag var kung och en massa mer. Det är jättejobbigt!
Vi kanske hörs mer sen idag! Hejdå. /MOA

Förra gången jag var sjuk så hade jag svininfluensan!!.. Det var helt fruktansvärt. Jag var sjuk i mer än en vecka och då tog jag denna bild för att visa vad jag satt och stirrade på i mer än sju dygn. Alltså en tv och en vägg. Det var verkligen kul, eller så inte...

Inte ett kul minne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0