Victory!!

HEJSAN! Nu har jag spelat klart i guld fjädern. Det blev försenat(igen) så jag hann inte på fotbolls träningen...
Aja, i alla fall så vann jag i dubbel med min med spelare Elise Ye.
Efter finalen i dubbel spelade jag semifinalen, jag vann.  Efter semin var det dags för final i singel, Jag spelade mot nån som hette Emilia eller nått. Jag spelade mot henne igår också och då vann jag så jag tänkte att ajg kunde väl vinna mot henne igen?
Och precis så blev det jag vann guld fjädern i dam singel U15-17N och vann dubbel i dam dubbel U15-17N!
Det blev seger, och två första pris pokaler.
Nu är jag jätte trött men jag har redan nya planer. Jag ska fara till klutmark och åka skidor med Johan, Nils och Christoffer.
Så nu ska jag äta lunch och sen fara upp dit.
HEJDÅ.

Ps. Jag lägger ut bilder på tävlingen i afton, för nu har jag liite bråttom..
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0