Amanda: Helg

ÄntligenHelg!
Jag har varit jätte trött hela veckan och jag är mer än glad att jag har överlevt veckan..
Ikväll har jag tränat på våran läxa från Musken: Klassiska Pärlor...
Vi ska lära oss ett antal låtar, Klassisk musik. Vi ska sen ha prov om två veckor, och jag kommer verkligen få ett stort IG. Allt låter ju likadant, hur ska man då kunna lära sig vilken som är vilken?
Aja, i alla fall har jag ikväll också städat typ hela huset med Johan, ätit middag och om 10 min ska jag Johan och pappa se Let's Dance, Mamma är  stockholm så det blir bara vi ikväll.
Nu ska jag skicka AKUT till 72900. Pengarna går till Haiti, det kosta typ 50 kr.
HEJDÅ.
Pelle, Annas katt:)
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0