Amanda: Ojojoj... :)

Ojojoj nu har jag varit riktigt dålig på att skriva, skolan har börjat om och träningarna oxå..:)
Det blir mycket mer kompisar nu när man kan prata på skolan. Det var jätte kul att träffa alla igen. Jag har nästan längtat till skolan, det blev inte så mycket på lovet men jag ville ändå har längre lov..
Skolan idag har inte varit den roligaste dagen men det var roligare än vad jag hade trott. Vi hade Engelska, svenska och lite annat, men det var inte det som jag trodde skulle bli tråkigt, utan våran 80 minuter långa So, men som sagt, var det inte alls så tråkigt... Det ända lite långtråkiga var Ullas tidslinje som hon gjort på 2 lektioner nu, annars ganska kul. Vi hade idrott idag också, jag trodde det skulle bli någolunda kul men nej, vollyboll. Volly 2000, är en liten tävling som några i min klass ska vara med i: Jag, Ida, Anna, Linnea, Linnea och Elin, Det är kul men på skolan är bara vollyboll det tråkigaste man kan ha...!
Idag har vi haft träning, inne på Brännan med Michael. Vi hade rolig uppvärmning, sendan lite passningsövningar och sist men inte minst spel!
Det gick inte så jätte bra idag men man kan inte alltid ha en bra dag.
Sen gick jag hem med Moa och vi pratade om det ena och det andra. Nu har jah käkat middag, Potatismos och lax, Mums!
Ikväll ska jag se Tv, jag är väldigt trött och jag ska vara hemma själv.
Så vi ses!
Kingeling♥
Lite bilder från i sommras, det lär behövas här i vinter mörkret..:)
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0