Amanda: Vollyboll eller fotboll?

HEJ. Nu har jag vaknat för jag skulle igentligen fara på volly 2000, men ej. Anna skulle dit och jag skulle dit, Ida vet vi inte riktigt för hon svarar inte på mobilen, Elin, Linnea och Linnea är i Haparanda... plus att Anna skulle iväg på inneandy match i 45min i mitten av vollybollen. Så då skulle jag ha blivit helt själv..
Det är tråkigt att vi inte kan vara med, men jag får väl se det positivt att nu kan vi fara på fotbolls träningen.
Nu har jag lagt mej i sägen igen, pappa vill att jag ska försöka sova men jag vet att jag inte kommer att kunna det.
Jag ska meddela Moa, och fråga om jag kan åka med dom såfort klockan blir lite mer.
HEJDÅ, Nu ska jag "sova".
Pappa i Bönhamn, vår stuga:).
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0