YEEEEEEEEEEEEEEEEEES

Jag satt och skakade igenom hela Robinson. Det var helt sjukt spännande! När det var röstning i slutet så sprang jag in i mitt rum och la mig under täcket. Mamma ropade på mig och sa att Hans var vinnaren! WOHOO. Jag skrek av glädje. Det är ju så roligt att Hans vann eftersom att han kommer från min kära hemstad och att han krossade Jimmy, han som jag verkligen inte gillar! Jimmy var allvarligt den dummaste person jag sett på Robinson.. EVER! Hur kunde han ens få några vänner som gillade honnom? A, det är en fråga jag länge har gått och tänkt på. Men nu ska jag skita i dumma Jimmy och glädjas över snälla Hans vinst! Så härligt. GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS HANS!!!!!!!!!!!!!!! Visst håller alla med mig om att han är den mest värdiga vinnaren?


HASSE, HASSE, HASSE, HASSSEE, ÅÅÅÅH, HASSSEEE!!!!!!!!!!!!! HAHA, VÄSTERBOTTEN RULES. HANS RULES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0