Aaahhhh

Känner hur det dåliga sammvetet växer. Det fyller hela min kropp. Enda från tårna till huvudet. Amanda har varit duktig och upptaderat då och då. Men vad har jag gjort? Inte ett skit. Har inte upptaderat sen 17 juni, dagen före skolavslutningen. Jag har inte upptaderat på hela sommarlovet. Hur dålig får man va? Okej, nu ska ni inte behöva läsa om hur dåligt sammvete jag har mera. Nu ska jag istället berättat vad jag har gjort under den tid av sommarlovet som har gått.
-Varit i Joffes stuga med massor av kompisar.
-Haft picknick med Amanda och Emma. Det var trevligt förutom att vi blev rädd för en skum gubbe, haha!
-Varit massor med Maja.
-Badat i falkan, på vitbergsbadet och i älven med vänner och familj.
-Varit i stugan. En kväll hälsade Maja och Ellen på.
-Konfirmerat mig!!!
-Varit sjuk.
-Fyllt år. 15!!
(Amanda, du glömde gratta mig.. hehe..)
-Varit med ungefär 30st kompisar på rovön där vi grillade och hade det trevligt.
-Tagit moped-förarbeviset så nu kör jag omkring med moppen om jag ska någonstans.
-Lärt känna nya människor.
-Varit på festivalen!
-Varit i Byske.
-Hälsat på vänners stugor.
-Varit i Boviken och kollat in beacsoccer 2010.

Jaaa, nu kan jag inte komma på mer. Men hittils har det varit en bra sommar. Har träffat Amanda för lite.. Men annars en bra sommar. Det har ju varit så underbart väder. Det är bara senaste dagarna det har blivit sämre. Har jag fotat något då? Joo, mycket, för att jag fått ett nytt objektiv i födelsedags/konfapresent.
Ja, ett långt inlägg blev det och nu ska jag försöka upptadera oftare. Vi hörs. /MOA


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, glömm inte vårt äventyr på stenen!;)<3

2010-08-21 @ 20:16:20
URL: http://viddeboii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0