byAmanda

Hejsan!
Nu har jag varit hemma från Piteå sen igår.
Vi har haft superkul där borta och vi har spelat 4 matcher totalt. Första matchen spelade vi 1-1 mot Luleå.
Andra matchen förlorade vi med 2-1 och tredje och sista matchen i gruppen var mot några finskor som vi förlorade med 2-0 mot... Alltså: Vi kom sist i gruppen... Sen spelade vi en placerings match som vi vann med 5-0.
När vi väl var där var vi ju tvungna att gå på den bästa affären som finns! Dollar Store 
Jag, Vidde, Sandra, Anna, och Ida var först där på lördagen och sen när vi skulle hem så for jag, Sandra och Ida tillbaka en gång till 
Men nu ska jag gå ut och njuta av sommar vädret. Ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0