Fotbolls match


Hejsan nu var det ett tag sen jag bloggade så jag tänkte att ni skulle få ett megainlägg från Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag. Torsdag: Pappa kom hem från nord Korea efter att ha varit där i nästan 2 veckor. Fredag: Midsommarafton! Jag och Johan var på vitbergsbadet på morgonen och sen på kvällen så for vi till några kompisar och lekte några lekar, åt middag och mycket mer. Lördag: Jag var med Alexandra hela förmiddagen och vi cyklade omkring och matade ankungar på Nordanå. Sen på kvällen kom Anders och Karin på middag. Söndag: Idag har jag, Johan, Mamma, Pappa och Larkiz farit till mormor och morfar och fikat och busat lite med Lakriz. Ikväll är det match mot Clemensnäs på Stureplan i myckle så det blir riktigt kul. HEJDÅ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0