Vi krossade bureå!

Hejsan nu har jag kommit hem från matchen mot Bureå och sendan duschat. Resultatet blev 6-0 till oss! Yes, säger jag bara! Och jag gjorde ett mål (okej, det var jag som sköt och den studsade på Johannas mage och in, jag själv tycker att det var Johannas mål men alla andra säger att det är mitt mål, så jaa, det var väl det..). Sen gjortde Anna ett jätte snyggt mål på Idas frispark. Ida bara petade den typ 4 meter fram och då sköt Anna som stod bakom rakt in i målet! Fanny P gjorde mål på en straff och Sandra när hon var i straffområdet. Sen var det Viddes mål, WOW, hon gjorde mål 12 sekunder efter avspark (tror det var 12 sek..)! I alla fall så var det en rolig match;)
Men nu ska jag gå och se Home Alone 4, Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0