Amanda:

Tjobree, Onsdag idag och jag har varit på riktigt bra humör idag. Vet ej vaför, men.
Skolan rullar på och imorrn ska vi till Bygdsiljum. Det ska bli himla kul. Jag ska åka snpwboard, tror jag, är nästan helt säker nu. Är ej så bra men aja.
Efter skolan idag så har jag varit ute med Lakriz, kollat på pappas nya iphone och spelat lite dator, och ätit middag såklart. Sen var det dags för träning, som sagt var jag på bra humör idag och jag tror att det hjälpte att jag inte blev sur osv, resultat: Det gick bra på träningen.
Oh, justja. En till sak. Onsdags träningen(som igentligen vi har på brännan) har flyttats till TÄLTET:)<3<3Plus att den är klocken 18.00- 19.00 istället för 17.00- 18.00!
Tyvärr var inte Moa där pga en besvärlig förkyldning... Hoppas hon kommer på Söndag<3
Krya på dej<3<3
Ikväll ska jag se CSI Miami med Johan(om han vill se, som ja tror han vill), och slappa i soffan.
Seeya.
/A♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0