Badminton

Hejsan, nu har jag just kommit hem från badmitonen och jag är alldeles slut i ben, armar och huvud, jaa hela kroppen alltså.
Jag och Johan är ensamma hemma och snart kl 8 ska vi se CSI Miami, och inte Seaside Hotell Miami, som Simon och några andra i klassen trodde...;)
Och nu när jag kom hem fick jag ett fint välkomnande, inte bara av lakriz, men jag fick veta att Johan ska få komma och träna innebamdy med Gammla stan Bulldogs imorron! Yes, säger jag bara, hah jag vart typ gladare än Johan, okej det var kanske överdrivet..;)
Hare bra på er.
Här kommer några bilder på Tina som jag inte orkade lägga in igår, Enjoy!
Haha den sista är min favvo, hah
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0