MOA: Jag grät och grät och grät...

Here I am!
På fotbollslägret i Norsjö i helgen så hade jag riktigt kul. Vi tränade, åt, lekte, tog kort, osv. Hade som sagt riktigt kul!! Det tycker jag att vi ska göra om någon gång. Vi fick också veta att vi ska till Umeå fotbollsfestival i sommar och spela fotboll så det bara ryker om det. Och göra en massa andra roliga saker såklart. NICE!

Idag har jag för första gången på en hel vecka varit glad. Jag har varit så stressad och har pressat mig så hårt i skolan så att jag har varit helt död. Igår grät jag hela kvällen och låg på marken.. Fruktansvärt ska jag säga er! Ni som går i sjuan, se inte fram emot åttan, det är ett h-vete.. Hehe, förlåt om jag skrämmer er!

Nu ska jag iallfall njuta för nu är jag fri från alla skolarbeten. TACK OCH LOV! Ska också äta mina goda choklad bollar som jag gjorde idag. Vi hörs! /MOA

(PS. Amanda! Tycker att du ska lägga upp lite bilder från lägret i Norsjö här! DS.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0