Alexandra

Hej.
Idag har jag varit hos Alexandra. Vi har städat hennes lekstuga, fikat och fixat lite på datorn.
När jag kom hem så åt jag grillad kyckling och ris. Mmm! Och sen har jag bara slappat.
Igår var vi hos Wikmans till typ klockan 2 på natten så jag är så sjukt trött nu,
jag håller typ på att somna här vid datorn..
I alla fall, Så när vi satt och åt så började det regna, så snart när solen börjar skina igen så kommer allt
att börja blomma och det blir sommar.
Imorrn ska jag och Moa ner till älven och fota riktiga vår/sommar bilder!:D Tjohoo!
Jaa, nu har jag nog inget mer att skriva om. Men jag ska väl lägga ut bilder som jag och Moa tar imorrn
så vi ses väl då då. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: beccabusungeXD

men amanda;)<3 anonym:PXD vad vet du int om:O?

2010-05-13 @ 19:51:02
URL: http://beccaerre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0