Allt för dig Amanda!

Nuu tänkte jag skriva efter lite skäll när jag var ute och sprang med Amanda.

Måste bara säga att jag känner världens vårkänslor efter att ha varit ute och joggat en härlig vårkväll och sedan fotat alla underbara blommor och sedan lagt in bilder på kära fotbollslaget som en fotograf tog på oss i söndags. Alla tjejer, gå in på laget.se, de finns där! Men jag tänkte också lägga in dem här. Jag älskar bilderna!! Alla är så fina och det är på det bästa laget EVER♥


UNDERBART

Nu väntar duschen, desperata hemmafruar, fika och sedan sängen. Har en liten sovmorgon imorgon, yes! Vi hörs. /MOA


Kommentarer
Postat av: Asbjornhermine

Your website is extremely interesting

2012-07-19 @ 12:37:28
URL: http://asbjornhermine.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0