Cafeterian

Hallå
Idag har jag stått i cafeterian med Tina, det var ganska kul,
vi har ju egen vecka och idag sålde vi cupcakes, chokladbollar, dumlekakor och mycket mer!
Fatta frestad man blev!... Men jag hade inga pengar så det får väl bli nån annan dag;)
Igår var vi ju och krattade och då tog Vidde några kort som jag tänkte lägga in.
Hihi, riktigt coola, eller vad?♥
Aja,
Ikväll ska våran klass 7d i alla fall ha en tacokväll, med lottei, mat och underhållning.
Det ska faktiskt bli gansk kul, jag har inte tänkt så mycket på det och när jag har det har jag varit nervös, men nu känns det bra. Vi ska dessutom ha en lite auktion, där man kan hyra nån som krattar ens gård eller nått sånt.
Jag ska vara med Hanna och vi ska städa bilar och kratta.. Det kommer bli spännande att få se vem man ska få fara till... Hoppas det inte blir för långt bort bara..:P
Men nu har jag inget mer att skriva så, SEEYA.

Kommentarer
Postat av: becca

de va faktiskt ja som tog korten me viddes mobil!

2010-05-20 @ 16:22:10
URL: http://beccaerre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0