Det roligt att kunna underhålla publiken...;)

Hejsan,
Nu har jag och mitt kära lag spelat klart matchen mot Sunnanå. Vi vann med 2-1. Och en gång när jag hade bollen på höger kanten (spelade höger back..) så såg jag i ögonvrån att det kom två Sunnanåspelare, en snett högerifrån och en snett västerifrån, rakt mot mej. Jag visste inte vad jag skulle göra men en sak visste jag; att jag skulle bli potatismos om jag stod kvar... Så jag gjorde en "Kreufare" ( jag rullade bollen bakåt..) och snurrade sedan runt och fortsatte springa, jag hörde bara en duns innan jag vänd mej om och såg att dom hade sprungit rakt in i varann... Haha, jag hörde att publiken (mest mamma..) skratta som galningar...Hihi, det var sviiinkul!

Jag, Vidde, Anna, Alexandra och Viktoria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0