Match ikväll

God morgon.
Jag har nyss vaknat och jag har lagt på lite glitter på mina naglar och sen kom mamma och pappa hem från stockholm. Pappa har ju varit först i USA och sen for han direkt till ett bröllop i stockholm.. Så jag har inte träffat honom sen i måndags..
Ikväll är det i alla fall DM hemma mot Sunnanå. Det är vi som har fikat på matchen idag så jag måste baka och sen så ska jag fixa allting..
Ett av mina benskydd är mystiskt försvunnet så jag måste väl springa omkring och leta det också..
Nu ska jag i alla fall börja baka så jag ska dra nu.. HEJDÅ.

P.s ni får ingen bild nu för jag har faktiskt inte tid men senare när vi har lagt in bilderna från bröllopet så kan jag lägga ut lite kort därifrån..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0