MOA: Och vinnarna är... Myckle IK, såklart.

Hej hej!
Var och tittade på laget, fast bara 96orna, när de spelade sin första DM-match. De vann med 2-1! Häärligt. Men jag tycker att vi skulle ha vunnit med mer mål, för vi hade väldigt mycket målchanser.

Just nu taggar jag middagen. Vi ska äta räkor med en massa godsaker till. MUMS! Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Antingen brännboll eller bara vara hemma och slappa i soffan men en stoor godispåse i famnen.
Imorgon ska jag se match, döma match, kolla på moppe(kanske)och något mer. Blir en rolig dag! Men har ännu ingen att döma med insåg jag just..!

Vi hörs. /MOA!

Gick långt tillbaka i arkivet och hittade denna bild på mig och amanda från fotbollslägret i Norsjö. Det var ett riktigt kul läger tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0