Sjuornas show

Hejsan.
Nu har vi äntligen haft alla tre konserter... Det var jätte jobbgt...
Jag är typ hur utmattad som helt, och dessutom var jag så nervös så jag har spänt mej så mycket att
jag känner mej jätte konstig i kroppen.
I alla fall,
Idag har vi haft träning och det var jätte kul, som vanligt:D
och nu ska familjen och jag ha fredagsmys.
Jaa, nu har jag inge mer att skriva..
Så här kommer några bilder från den sista konserten.
Cissi, Zoraya och Elsa
Låt: Thiller
7a
Låtar: You are not alone,
walking in menfis
och I was made for loving you baby
Sanna, Pontus, Elsa, Fanny, Lelle och Linus
Låt: As tears go by
7b
Låtar: Give in to me,
higher och
La isla Bonita
Jag, Anna och Linnea
Låt: Data hop
7c
Låtar: Earth song,
Proud Mary och
Tears in heaven
↑Simon och Jalle↓
Låt: Baby elefant walk
Alexandra och Matilda
Låt: Jag diggar dej
7d
Låtar: Heal the world,
Isn't she lovely och
the final countdown
Alla sjuor.
Låt: We are the world.
Shit va duktiga alla va!!♥
Haha, vi ses.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0