Vattenkrig

HEJSAN.
idag har jag varit hos tandläkaren och borrat.. Det gjorde inte så ont men bedövningen har suttit i ända sen när vi slutade skolan, alltså typ vid 2... Och det är jätte obehagligt.. Det har börjat släppa lite nu, men jag har fortfarande kvar i gommen och i underläppen..
Efter skolan var jag med Tina. Vi gick ut efter att hon tagit en hasses ( jag fick inte äta så jag fick ingen..) och det var så varmt så vi tog på oss badkläder och hade vattenkrig! Haha, det var verkligen svinkallt vatten!!
Sen efter vi hade tagit en handduk och torkat lite satte vi oss vi tv och såg Förhäxad.
Snart ska Moa komma hit och sedan ska vi fara iväg till Norrlångträsk och spela match mot Bodå -96. HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0