Zon

Hallo.
Idag har jag  varit på Zon hela dan, kom dit på morgonen och kom hem för typ en timme sen.
Sorry att jag inte lagt in tidigare men pappa sa att jag skulle fika först.
Jag hade tänkt lägga in lite bilder men så kom jag på att jag kan ju göra en dagens så här kommer den.


Dagen...

...Outfit:

Tjocktröja, Stadium
T-shirt (ser ej)
Shorts, Stadium
Sockar, Stadium
...Frisyr:

Knut, Hårband och Hårnål
...Sötis:
Elin Olofsson♥ och Elin Söderström♥
...Aktivitet:
FOTBOOOOOLL!♥
...Ont:
Skavsår...AJ..
...Väder:
Mulet...
...Kompis:
Becca som höll mej kompany hela vägen dit och tillbaka♥
...Citat:
Light water beach!! ( Ljusvattnets lilla strand.. Ljusvattnet - Light water..!! )
...Låt:
Footprints In The Sand - Leona Lewis

Jaa, det var det. Imorgon ska jag ju tillbaka till ljusvattnet. Då ska vi spela matcher. Det kommer bli roligt!
Men nu ska jag gå och duscha och sen ska jag vila.. Usch jag är ganska så slut i benen.. HEJDÅ.




Kommentarer
Postat av: Bilalhermine

Good people of togo i was here ok.

2011-03-25 @ 09:46:28
URL: http://bilalhermine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0