Coolt eller bara läskigt..?

Fredags mys. idag har jag varit med Melle och sen så kom mamma och pappa och hämta mej, och hela familjen for iväg till Cissis place. Haha. Så nu har vi ätit förrätt och varmrätt och sedan om vi är riktigt riktigt snälla kanske vi får lite efterrätt också.

Men det faktiskt inte för att skriva om dagen som jag loggade in. Det var för att vi hittade en cool, eller som jag tycker en ganska läskig video. Det är japanerna som ska vara till besvär igen, eller till tjänst eller.. jaa.. I alla fall ENJOY!!





Om ni inte fattade det så är kvinnan på video inte kvinna utan en shemale.. Nej, skojja ba. Det är en robot som jag tycker var så himla skumt att det nästan vart läskigt...

Coolt eller bara läskigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0