Julstämningen smyger...

HEJ.
Idag har vi haft ett typ 3 timmars långt hål. Kommer typ bara ihåg det från skoldagen... inte så jätte bra men det var kul!
Idag ska jag göra läxa.. Jaa, vad mer.. Mer läxa.. Och sen? Mer läxa.. Och klockan 18.30? KÖR! Haha. Det blir riktigt kul, längtar. Dagens aktiviteter är alltså läxa och kör.
imorgon ska vi iväg på använtsfirande på kyrkan direkt på morgonen så vi får 20 min sovmorgon.. Men det är alltid nått. Känner verkligen julstämningen komma nu. Det är riktigt mysig och jag kan inte vänta tills jag ska få ta fram allt julpynt, granen och paketen! På tal om paket kommer det bli mycket sånt nu på sista tiden. För på söndag, jaa då smäller det. Amanda blir fjortis!! Det blir super, AWSOMEE!
Här kommer två bilder som jag redigerat! Enjoy♥
Haha. Dom har inget med varandra att göra men det var kul att göra dom i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh älskar häst bilden!

2010-12-04 @ 19:55:37
URL: http://byalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0