Miss you...

SOMMAR.. saknar sommaren så sjukt mycket! Allt är bara så mörkt och dystert ute nu. När vi for hem från skolan idag var det mörkt! Då var klockan bara 3 ju!! Tror jag börjar gråta.. Stackars lilla Amanda, Fast här i mörka kalla Sverige.. LÄNGTAR TILL THAILAAAAAND! 5 och en halv vecka kvar, jag tror inte jag står ut så länge. Tänk 5 och en halv vecka till sommar, 5 och en halv vecka till värme och bad, 5 och en halv vecka till ledighet i 3,5 vecka!! Tänk så SJUKT härligt. Vi ska bo typ 5 meter från stranden i en liten bungalow och restaurangen som vi förmodligen kommer äta frukost lunch och middag i ligger i princip på stranden!! Och det är bara 5 och en halv vecka kvar! Alltså 40 dagar kvar! Bara 40 ynkliga dagar kvar tills jag ligger på stranden och NJUUTER!

Oj, nu kom det mycket prat från mej, men ni kan bara inte förstå hur mycket jag längtar! AHHH!! Men nu ska ni få fortsätta med ert och jag ska ta och spela lite sims 3 tror jag. Men först ska ni få några bilder från i somras. Det var verkligen en härlig sommar..!




Leksand sommarland


CIAO♥



Kommentarer
Postat av: elise!

gud vad orättvist! jag vill typ också till thailand!

2010-11-10 @ 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0