MOA: GRATTISKRAMAR TILL AMANDAAAAAA!!!

Grattis världens bästa Amanda Wallin, 14 år idag!♥

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är Amandas födelsedag. Hurra, Hurra, Hurraaa!!!
Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år. Javisst ska hon leva, javisst ska hon leva. Ja visst ska hon leva ut i hundrade år. Och när hon har levat och när hon har levat och när hon har levat ut i hundrade år. Ja då ska hon skjutas, ja då ska hon skjutas ja då ska hon skjutas på en skottkärra fram. Och när.. Osv, osv!


Grattis min fiiiina Amandaaa. Min supervän och lillasyster till granne Nu har du blivit en fjortis och jag är så stolt över dig. Hihhi... Jag hoppas att du har haft en jättebra födelsedag och att du känner dig nöjd och glad. Såg vad du hade fått i presenter och jag vet ju hur mycket du ville ha alla de där fina sakerna, jag är sååå glaad för din skull.
Imorgon ska jag inte bara fira dig och ge dig en present. Du ska också få en stooor, feeet kram. En lika stor kram som efter 'Joy is here' då jag till och med knäckte alla kotor i din rygg. Den ser du väl fram emot??
Kram, vi ses imorgon. Jag är taggad! Det kommer att bli en rolig dag.
Från Moa till Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0